Dag 4 - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Lianne

06 Oktober 2015 | Indonesië, Canggu

We zijn vandaag naar het nummer 3 waterpretpark van de wereld geweest. Het was echt super leuk (behalve dat ik last van m  hoogtevrees had op de trappen :p). Zijn echt in super leuke glijbanen geweest, hebben er allemaal leuke filmpjes van met de gopro! We waren met de taxi gegaan heen en terug. Het ia hier de bedoeling dat je overal over onderhandelt. We worden er al steeds een beetje beter in, maar kunnen nog wel wat oefening gebruiken.

Gister waren we op zoek naar een taxi en riep een mannetje van een winkel ons. Hij wilde ons zelf wel naar de 'stad' brengen. Dus hij sluit zn winkel, neemt zn zoontje mee en brengt ons met zn eigen auto naar de stad. Alleen sloeg zn auto een aantal keer af en t verkeer hier is zoo druk en ongeregeld. Er zijn eigenlijk geen verkeersregels, iedereen gaat overal tussendoor, beetje spookrijden af en toe, scooters die links en rechts overal voorbij komen. Het verbaast ons dat we tot nu toe nog nergens een ongeluk gebeurd is. Gelukkig zit ons huisje op een rustiger deel en is het gewoon een rechte weg.

Vandaag gaan we naar het volgende huisje in Amed aan de oostkust van Bali. Hier blijven we twee nachtjes, het is meer een tussenstop voor we naar de gili eilanden gaan.

Liefs Stefan&Lianne

• 07 Oktober 2015 - 07:59

Petra:

Klinkt allemaal super leuk! Geniet er lekker van. Groetjes van ons allemaal