dag 1-3 - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu dag 1-3 - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu

dag 1-3

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Lianne

05 Oktober 2015 | Indonesië, Canggu

We zijn er!! We hadden op Amsterdam ruim 1,5 uur vertraging gehad terwijl we al in t vliegtuig zaten. Daardoor werd de overstap wat krap, maar we hebben t gehaald. Zijn meteen van t ene in t andere vliegtuig gestapt en we gingen direct door. De vluchten waren op zich prima, op een stel stomme Duitsers achter ons na. We mochten onze leuningen niet naar achter en als we t wel deden, want ja t is toch 12 uur vliegen, gingen ze in onze rug zitten trappen. Heeeel kinderachtig, gelukkig had de stewardess t allemaal gezien en vond zij ze ook stom :p T eerste huisje is echt prachtig! Drie slaapkamers met badkamer, een privezwembad, tuin en een heeerlijke half overdekte loungebank. Het ligt in Canggu, vlakbij t strand en met allerlei leuke tentjes in de buurt. We hebben 's middags even gezwommen en 's avonds zijn we aan t strand uit eten geweest. We waren heel moe van de reis en jetlag, dus lagen om 21.00 uur al op bed.

De volgende ochtend werden twee scootertjes gebracht die we voor twee dagen hebben gehuurd. We zijn eerst bij een super lekker tentje gaan ontbijten (Betelnut Cafe) en daarna met de scootertjes op pad (Mam, we rijden echt heel voorzichtig hoor). We reden door allerlei straatjes waar allemaal mensen woonden en waar diverse winkeltjes en stalletjes stonden, maar ook langs rijstvelden, echt heel tof. We zijn naar een tempel (Tanah Lot) geweest, op een rots aan ze. Daarna hebben we een strandje opgezocht en lekker aan t strand gelegen.

Vanavond gaan we naar Kuta, een wat drukker badplaatjes dan Canggu waar we nu zitten. Canggu heeft een wat relaxtere vibe en Kuta is vooral heel druk en toeristisch. Morgen gaan we een dagje naar een waterpretpark en daarna gaan we door naar onze volgende bestemming, Amed.

Liefs Stefan&Lianne

• 06 Oktober 2015 - 18:42