Dag 2 - Death Valley - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu Dag 2 - Death Valley - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Death Valley

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Lianne

14 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn vandaag naar Death Valley geweest en het was echt ontzettens gaaf! Death Valley is een soort vallei met op het diepste punt een zoutvlakte. We hebben er rondgereden en zijn naar verschillende uitkijkpunten ( Dante's View en Zabriskie Point ) geweest, hebben een stukje door de canyon (Gold Canyon) gelopen en natuurlijk over de zoutvlakte (Bad Water Bassin). De zoutvlakte is t diepste punt van Amerika, ongeveer 94 meter onder zeeniveau. Het was er echt ongelofelijk warm, op de zoutvlakte was het zelfs 45 graden! We waren blij dat we af en toe de auto met airco in konden. Maar het was wel enorm mooi, met super mooie uitzichten.

'S avonds hebben we in het hotel Mexicaans gegeten, erg lekker. Hier hangen in elk restaurant tvschermen waarop American Football wordt uitgezonden, met het geluid op standje keihard! In dit restaurant hingen er wel 15 schermen. Wel grappig om te zien hoe fanatiek die Amerikanen zijn. Ik had me ook weer verkeken op de porties. Ik had een cocktail besteld, dacht dat ik zo'n schattig martini glaasje zou krijgen. Nou, dat werd dus een longdrink glas van 0,4L.. Woeps.. echt ongelofelijk de porties die je krijgt! We hebben verder nog even over the strip gelopen en zijn wat hotels in geweest.

Morgen gaan we een dagje shoppen en misschien 's avonds naar Cirque du Soleil, dus waarschijnlijk geen verslag.

Stefan&Lianne

Ps. Het uploaden van de foto's wil nog niet echt lukken, dus t zijn er niet zo veel.