Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu

Kalbarri

Door: Stefan en Lianne

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Lianne

18 April 2014 | Australië, Kalbarri

We hebben eindelijk een internetcafe gevonden! We zijn inmiddels in Kalbarri NP aangekomen. We hebben woensdag de camper opgehaald en hebben de eerste 600km gereden, het was wel even wennen het links rijden en links schakelen, maar na een paar keer de ruitenwissers aangezet te hebben ipv de richtingaanwijzer, zijn we helemaal gewend. Het was een mooie rit langs de Indische Oceaan en een stukje door het binnenland. We hebben langs de weg nog een kangaroo gezien (en een hoop dooie..) Ook staken er nog twee emu's voor ons langs de weg over. Heel gaaf om te zien!

In Kalbarri staan we op de camping, wat even wennen was maar echt super relaxed inmiddels. We hebben gister een wandeling gemaakt door de gorges, wat echt ontzettend mooi was. Daarna zijn we naar de Coastal Cliffs geweest. Dit zijn hele hoge, steile rotswanden die direct in de oceaan eindigen. Echt heeel indrukwekkend allebei. Vandaag gaan we een dagje relaxen aan het strand, stand-up-peddelen en snorkelen. Morgen gaan we verder naar Monkey Mia, om dolfijnen te gaan zien.

• 18 April 2014 - 13:52

Hans En Annet:

Wauw jongens dat ziet er geweldig uit!! Stef aan het kamperen!!!! Zo leuk om met jullie mee te kijken! Liefs Hans en Annet

• 18 April 2014 - 14:17

Tim:

Klinkt erg leuk allemaal, vergeet je alleen geen souvenirtje mee te nemen?

• 19 April 2014 - 19:40

Peter:

Ja Tim. Een dooie kangeroe.