Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Stefan en Lianne - WaarBenJij.nu

Perth

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Lianne

14 April 2014 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

We zijn al heerlijk twee dagen aan t genieten in Perth, dus tijd voor een update. De reis was prima verlopen, maar we waren daarna wel erg moe. We hebben in de middag een rondje gelopen door t prachtige Kings Park, waar de grasvelden eruit zien als golfbanen zo mooi! Gisteren hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar Fremantle gefiets, een heel leuk koloniaal kustplaatsje onder Perth. De weg er naartoe was ontzettend mooi langs Swan River waar veel mooie boten te zien zijn, grote huizen en kleine strandjes. De man van de fietsverhuur zei dat we t makkelijkst met de trein terug konden gaan, maar wij waren eigenwijs en gingen met de fiets. Hier en daar wat afslagjes gemist en uiteindelijk hebben we in totaal 63 km gefietst. Zadelpijn!! Oh en had ik al gezegd dat het 35 graden was?! Het was erg leuk, maar we kunnen even geen fiets meer zien.
Vandaag hebben we een auto gehuurd en zijn we naar een wildlifepark geweest waar we met een wombat op de foto zijn geweest, met koala's geknuffeld en kangaroos gevoerd hebben. Super leuk! Daarna langs allerlei kleine restaurantjes/café's in de wijnregio en hebben we kleine proeverijtjes gedaan van kaas, chocola, koffie en ook een glaasje wijn ;) Op een super mooi terras, in de zon, uitkijkend over de heuvels, genieten dus! Morgen lekker een dagje strand en woensdag gaan we de camper ophalen dus begint t echte avontuur!! We houden jullie op de hoogte!!

(Ps. De leukste foto's staan op de camera, dus we hebben nu alleen wat kleine sfeerimpressies..)

• 16 April 2014 - 15:43

Sako:

Hey Steve en Lianne!

Leuk om even iets te horen en dat jullie het nu al naar je zin hebben! Gelukkig hebben ze er ook wijn..:)
    Veel plezier met de rondreis in de camper.

groetjes!

• 16 April 2014 - 18:16

Laura Van Den Beuken:

Wat een leuke dingen!! En super schattige foto :) geinig beestje! En wat stoer van het fietsen, ik kan me wel voorstellen dat je daar zadelpijn van krijgt idd haha
    Ik hoor al dat jullie enorm genieten...ben erg benieuwd naar de camper verhalen! haha
    Veel plezier en geniet er van! Liefs Laura

• 16 April 2014 - 23:33

Fenk:

jongens wat een mooie foto s en wat zijn we jaloers op het mooie weer ende lekkere hapjes, we zijn verder erg benieuwd naar de camper , bv merk, afmeting, soort motor, mede om het feit dat we zelf graag een camper zouden willen bezitten .

Dus we hopen op mooie foto s van dit wonder op wielen, we dat dat jullie goed met de camper overweg
    kunnen .
    veel plezier weer gewenst en dank voor jullie bericht
    onze hartelijke groeten , fenk
    ps hier is het trouwens ook mooi voorjaarsweer , en nog een fijne PAAS, doen ze daar nog wat aan deze dagen??

• 17 April 2014 - 11:07

Gertjan:

klinkt goed daar! ben benieuwd naar de foto's!
    zorgen jullie wel dat je niet te hard werkt (fietst) moet wel als vakantie voelen hè :)
    veel plezier verder! worden er nog paaseieren verstopt?

• 17 April 2014 - 11:22

30-seconds Expert:

Gelukkig check ik af en toe mijn spam anders had ik dit bericht gemist! Leuk leuk, ben erg benieuwd naar de volgende verhalen.

• 17 April 2014 - 14:01

Marcel:

Hallo Globetrotters,

Geniet, geniet en nog eens geniet en vooral niet racen, ervaar je omgeving!! Met Waltzing Mathilda op de achtergrond spelend.